BAUKIE GOES DOWN UNDER (AGAIN)

Weekendje Jervis Bay

Hello mates!

Afgelopen weekend was fantastisch, dit wil ik graag even met jullie delen. Dirk en ik zijn met Dirk zn bus op pad gegaan naar Jervis Bay. Een prachtige plek met bloedmooie stranden en kliffen. We zijn er via de Grand Pacific Drive heen gegaan, dus onderweg al heel wat natuurschoon gezien. Onderweg nog lekker gelunchd en eenmaal aangekomen in Booderee National Park een campingplaats gereserveerd en gezwommen bij Murrays Beach. Zowel Dirk als ik hebben ergens op gestaan in de zee waarvan we allebei niet wisten wat het was.... en daar hebben we ook een geweldig mooie gigantische Rog gezien. Ik heb geprobeerd foto's te uploaden, maar de site werkt tijdelijk niet dus die komen nog.

Voor iedereen die nog eens naar Australie gaat, als je tijd hebt even Jervis Bay bezoeken! Ook als je niet zo van zeezand bent, de weg in het binnenland ernaartoe is ook prachtig!

Nu weer helemaal terug in het normale leven en de kriebels beginnen al te komen dat ik over 1 dag naar Nieuw-Zeeland ga vliegen. Best spannend en mijn koffer nog niet gepakt....

Nou ik ga maar eens te bed. Goede morgen allemaal en alvast welterusten :D

Reacties

Reacties

Mariska

super leuk, mooie foto's op FB.
Geniet van je laatste dagje en succes in NZ!!
Ik ben benieuwd hoe je het daar gaat hebben maar dat komt vast helemaal goed!!

Carien

He Bauk wat heerlijk zeg dat je zo'n fijn weekend hebt gehad! Morgen veel plezier en dan op naar Nieuw Zeeland! Xxxxx

Fransje

Mooi verhaal Bauk, spannend morgen, een nieuwe fase in je leven......heel veel plezier en werk ze daar in NZ.
????????xxx

Judith

Mooie dag geweest zo te lezen! Veel succes en plezier in NZ!!
XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!