BAUKIE GOES DOWN UNDER (AGAIN)

Featherdale Wildlife Park

Hoi allemaal!!!

Allereerst heel erg bedankt voor jullie lieve, leuke, vele reacties!!! Echt super tof en leuk om te lezen dat jullie met me mee reizen!!

Afgelopen dagen voor het eerst weer eens gezwommen, het was 30 graden dus dat kon ook wel. De dag daarna 35 en gelijk mijn rug verbrand tijdens het werk op de ranch in de ochtend :( Maar die is nu gelukkig alweer beter. Ook de bbq is te voorschijn gekomen, daarvan hebben jullie al foto's gezien. Hier leggen ze alles in een keer p de barbecue zoals jullie hebben gezien en dan gezellig met zijn allen samen eten.

Gelukkig vandaag een lekker windje dus niet bloedheet!

Ik heb vandaag weer iets gedaan wat ik heel graag wilde doen, namelijk een Daimond Python snake vast gehouden. Ik werd letterlijk weer een klein kind met een grote grijns op mijn gezicht. Vind het geweldig mooie beesten, helaas nog maar weinig wilde slangen hier gezien dus zijn we naar het Featherdale Wildlife park gegaan. Zie de foto's :)

Ik heb het hier helemaal naar mijn zin, maar ik krijg ook zin om naar New Zealand te gaan. Heb van de manager van de Camden Farm een mailtje ontvangen dat ze er naar uit kijken dat ik hun team kom versterken, dus daar ben ik heel blij mee. Nog twee weken en dan is het zover. Ook kan ik waarschijnlijk Carla's en Mike's auto in New Zealand lenen, dus dan ben ik van begin af aan mobiel en kan ik rustig rond kijken voordat ik een auto koop. Oftewel alles goed geregeld!!

Ik zeg tot de volgende keer maar weer, wij gaan lekker aan ons avond eten beginnen :)

Cheers mates!

Reacties

Reacties

Ivy

Knaptoet!!! Je bent echt super bezig daar!! Heerlijk om te lezen, ben fier op u dat je het maar allemaal gewoon doet!!!

XX Ief

Carien

He Bauk wat leuk zeg! Mazzel zeg dat Carla en Mike zo met je meedenken moet wel relaxed voelen dat je nu op je gemak uit kunt kijken naar een auto. En wat attent dat de manager van de Camdenfarm je een mailtje heeft gestuurd echt een warm welkom! Geniet ervan Baukje en pluk de dag! Xxxx

Mariska

Heel fijn om te horen dat je je zo goed vermaakt.
Echt leuk om te zien en lezen. Heel veel plezier en ik hoor en lees graag hoe het verder gaat! Bye chicky !

Els Baken

Hoi Baukje, volgens mij zit je daar helemaal op je plek!
En binnenkort de oversteek naar Nieuw Zeeland, geweldig dat je dat allemaal toch maar doet. Heeeeel veeeel sukses !!
Groetjes van ons !!

Oma Govaarts

Hallo Bauk, Papa heeft mij jouw adres gegeven. Heerlijk te lezen dat het zo goed gaat. Ontzettend knap.Hier gaat alles zijn gangetje, dan weer goed en dan weer slecht Maar alles went denken we maar Lieve groetjes en tot de volgende keer Oma en Frans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!