BAUKIE GOES DOWN UNDER (AGAIN)

Veilig aangekomen!!!

Hoi allemaal,

Hierbij een quick update:

Afgelopen dagen al veel genoten van het mooie weer, de omgeving en de te gekke dieren. In de ochtend wakker worden met een papegaai voor de deur en andere dieren, samen met Carla werken op de ranch en de groom uithangen op de paardenshows (zie foto's). Verder veel fun met de kids en how to train your dragon.

Ondertussen contact gehad met Nieuw-Zeeland, het is bekend geworden bij welke farm ik ga werken van de 5, zie hier de omschrijving van de farmhttp://www.camdengroup.co.nz/farms/camden-farm/

Dat begint al dichtbij te komen en is dus ook erg spannend... nu eerst nog even flink genieten van alle vrijheid en gezelschap van Carla hier in Australie. Man man man, ik zou jullie graag mijn gevoel willen vertellen wat ik hier nu voel, maar ik kan jullie alleen maar vertellen dat dit het leven is!! Het is echt zo fijn om hier te zijn.

Ik ga nog even genieten!

Cheers mates!

Reacties

Reacties

Jolanda van Dijk

Ha Baukje,
Super dat het je zo goed bevalt. Uit jouw woorden kan ik wel lezen dat je daar helemaal op je plek zit. Ze hebben het wel eens ooit over dat mensen zeggen: ik ben thuisgekomen. Zo klinkt het alsof dit voor jou ook zo is. Geniet er met volle teugen van!!! Groetjes vanuit het VCS.

Anneke

Leuk Baukie! En wat fijn dat je het naar je zin hebt!
Komt helemaal goed! Dikke knuf en kus!

Carien

Hoi Bauk, ik ben super blij voor je!!!!
Geniet ervan en leuk al die foto´s.
XXXXXXXXX

Mariska

Ha Baukje,
Super leuk om te lezen en gisteren je gesproken bericht te horen!! geniet ervan en dan komt het vast in NZ ook helemaal goed!
Veel plezier chicky:)
Groetjes Mariska

Birgitte

Ha Bauk, leuk om al iets van je te horen. Ik vind het fijn dat je het zo goed alweer naar de zin hebt. Maak je maar geen zorgen over Nieuw Zeeland, dat is de volgende stap en waarom zou dat niet oke zijn?
Geniet eerst nog maar even volop van je vakantie.

Ivy

Super Bauk! Je zit daar echt wel op je plekje! Tof dat we toch een beetje mee mogen genieten!!!!

Dikke xxx

Judith

Top om te lezen dat je het zo goed hebt!!!

Mandy

Wat gaaf Baukje ! Zo te lezen heb je het daar weer meteen super naar je zin! Geniet ervan vrouwke en grijp de kansen die je aangereikt worden :) Dikke XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!